Facebook reklama ir administravimas: keli patarimai pradedantiesiems

Kad Facebook profilis jūsų verslui neštų pelną, padėtų pritraukti didesnes potencialių klientų gretas ir didintų pardavimo rodiklius, būtina skirti laiko Facebook administravimui ir reklamai. Tinkamai valdoma Facebook reklama leidžia ne tik pasiekti maksimaliai aukštus rezultatus, bet ir praplėsti auditoriją, pagerinti įmonės įvaizdį socialinėje erdvėje ir sustiprinti konkurencinį pranašumą. Pateikiame kelis ekspertų patarimus, kaip didinti organinį jūsų Facebook įrašų pasiekiamumą.

Kodėl svarbu, kad Facebook reklama būtų orientuota į tikslinę auditoriją?

Kad Facebook reklama atliktų savo darbą, ji turi būti orientuota į tikslinę auditoriją pagal jos pomėgius, amžių, lytį ar kitus jums aktualius kriterijus. Nepamirškite, kad reklama nėra vien tik biudžeto ir jo paskirstymo klausimas. Čia itin svarbų vaidmenį atlieka ir vizualinis reklamos pateikimas. Labai svarbu, kad reklama būtų orientuota į jūsų vartotoją, nes tik tada galite tikėtis, kad jis paspaus ant jūsų skelbimo. Jei reklama nepatrauks dėmesio, ji bus paprasčiausiai ignoruojama. Tai reiškia, kad prieš priimdami sprendimą, kaip atrodys jūsų reklama, kam ir kada jis bus leidžiama, turite atlikti gana tikslius savo auditorijos tyrimus ir pažinti savo tikslinį vartotoją.

Keletas paprastų patarimų jūsų verslo paskyrai

Jei Jūsų Facebook Ads kampanijos nėra sėkmingos, o pasiekiamumas yra nukritęs, turėtumėte kuo skubiau imtis veiksmų. Kalbant paprastai, tai būtina didinti todėl, kad kuo didesnį organinį pasiekiamumą turėsite, tuo daugiau parduosite. Nors Facebook administravimas ir reklama visuomet turėtų būti patikėti šios srities ekspertams, tam tikrus dalykus galite gana lengvai atlikti ir savarankiškai. Pateikiame kelis patarimus:

  • Dalinkitės savo įrašais ne pačiu populiariausiu laiku. Taip išvengsite konkurencijos, kuri Facebook yra gana didelė. Be to, jei savo įrašais dalinsitės skirtingais laikais, pamažu pastebėsite, kuris laikas yra naudingiausias jūsų verslui, kuomet sulaukiate didžiausio pasiekiamumo ir klientų dėmesio.
  • Facebook reklama, kaip ir visi socialinių tinklų įrašai, yra orientuota į tai, kas vyksta dabar. Tai reiškia, kad labai svarbu dalintis ta informacija, kuri aktuali šią minutę. Visuomet laimės tas verslas, kuris kalbės apie tai, kas yra aktualu. Žinoma, tai padaryti gali būti labai sunku, tačiau tai tikrai veikia.
  • Socialiniai tinklai vertina pastovumą. Tai reiškia, kad naujienas ir įrašus turėtumėte skelbti pakankamai dažnai. Kuo daugiau pranešimų paleisite, tuo didesnė tikimybė, kad pasieksite savo tikslinį vartotoją. Be to, vertindami vartotojų įsitraukimą, komentarus, dalinimąsi ir kitus veiksmus, galėsite kur kas racionaliau planuoti Facebook Ads kampanijas.
  • Galiausiai, Facebook pasaulyje kūrybiškumas, originalumas ir išskirtinumas yra esminis sėkmės variklis. Tai reiškia, kad jūsų įrašai turėtų atkreipti dėmesį, būti vizualiai patrauklūs ir atitikti jūsų įmonės įvaizdį.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *