Trumpa paieškos sistemų optimizavimo istorija

Optimizavimas paieškos sistemoms yra menas ir mokslas, kaip padaryti tinklalapius patrauklius interneto paieškos sistemoms. Kai kurios interneto įmonės mano, kad optimizavimas paieškos sistemoms yra paieškos sistemų rinkodaros pogrupis.

Dešimtojo dešimtmečio viduryje žiniatinklio valdytojai ir paieškos sistemų turinio tiekėjai pradėjo optimizuoti svetaines. Tuo metu žiniatinklio valdytojams tereikėjo pateikti paieškos variklio URL, o iš paieškos variklio būtų atsiųsta žiniatinklio tikrinimo programa. Žiniatinklio tikrinimo programa ištrauks nuorodą iš tinklalapio ir naudotų informaciją puslapiui indeksuoti, įkeldama puslapį ir išsaugodama jį paieškos sistemų serveryje. Kai puslapis buvo išsaugotas paieškos sistemų serveryje, antroji programa, vadinama indeksuotoju, iš tinklalapio ištraukia papildomą informaciją ir nustato konkrečių žodžių svorį. Kai tai buvo baigta, puslapis buvo reitinguojamas.

Neprireikė daug laiko, kol žmonės suprato, kaip svarbu būti aukštame reitinge.

Iš pradžių paieškos sistemos naudojo paieškos algoritmus, kuriuos žiniatinklio valdytojai pateikė apie tinklalapius. Žiniatinklio valdytojams prireikė labai nedaug laiko, kad pradėtų piktnaudžiauti sistema, todėl paieškos sistemos tur sukurti sudėtingesnę paieškos sistemų optimizavimo formą. Paieškos sistemos sukūrė sistemą, kurioje atsižvelgta į kelis veiksnius; domeno pavadinimas, tekstas pavadinime, URL katalogai, terminų dažnis, HTML žymos, puslapio raktinio žodžio artumas, vaizdų Alt atributai, puslapio raktinio žodžio gretimumas, tekstas NOFRAMES žymose, žiniatinklio turinio kūrimas, svetainių schemos ir puslapio raktinių žodžių seka.

„Google“ sukūrė naują interneto tinklalapių vertinimo koncepciją, pavadintą „PageRank“. „PageRank“ pasveria tinklalapio kiekį ir kokybę, remdamasi puslapių gaunamomis nuorodomis. Šis optimizavimo paieškos sistemoms metodas buvo toks sėkmingas, kad Google greitai pradėjo džiaugtis sėkmingais ir nuosekliais pagyrimais.

Kad būtų išvengta žiniatinklio valdytojų piktnaudžiavimo, keli interneto paieškos varikliai, pvz., Google, Microsoft, Yahoo ir Ask.com, neatskleis algoritmų, kuriuos naudoja reitinguodami tinklalapius. Šiandien optimizuojant paieškos variklius naudojami: raktiniai žodžiai pavadinime, nuorodų populiarumas, raktiniai žodžiai nuorodose, nukreipiančiose į puslapį, PageRank (Google), Raktiniai žodžiai, kurie rodomi matomame tekste, nuorodos iš puslapio į vidinius puslapius ir dar keletas subtilybių.

Dažniausiai tinklalapio/svetainės registravimas paieškos sistemoje yra paprasta užduotis. Viskas, ko „Google“ reikalauja, yra nuoroda iš jau indeksuotos svetainės, o žiniatinklio tikrinimo programos apsilankys svetainėje ir pradės tikrinti jos turinį. Paprastai praėjus kelioms dienoms po registracijos paieškos sistemoje pagrindiniai paieškos sistemos vorai pradeda indeksuoti svetainę.

Kai kurios paieškos sistemos už nedidelį mokestį atlieka indeksavimą. Šios paieškos sistemos negarantuoja konkretaus reitingo. Žiniatinklio valdytojai, nenorintys, kad žiniatinklio tikrinimo programos indeksuotų tam tikrus failus ir katalogus, naudoja standartinį robots.txt failą. Šis failas yra šakniniame kataloge. Kartais žiniatinklio tikrinimo programa vis tiek tikrins puslapį, net jei žiniatinklio valdytojas nurodė, kad nenori, kad puslapis būtų indeksuojamas.

Daugiau papasakotų SEO specialistai, kurių teikiamos SEO paslaugos yra veiksmingos ir efektyvios.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *